pöö

Testaa ja kokeile täällä.

Valvojat: Harri, Jarski, Olli

Risto
"The Simppumaisteri"
Viestit: 665
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 7:19 pm
Paikkakunta: kangasala
Viesti:

pöö

Viesti Kirjoittaja Risto »

Avatar
Jarski
Viestit: 1901
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 5:26 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarski »

Kuva
citius altius fortius
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kuva
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kuva
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ristolle neuvvoa jos et saa kuvia näkyy niin mene kalastus comiin testi osioon ,niin sieltä löydät ohjeet. vähän aikaa tappelin mut kyl se sieltä löytyy. alimmainem linkki kuvan alapuolta.

ja muista pienentää kokoa.
Avatar
Jarski
Viestit: 1901
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 5:26 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarski »

Anonymous kirjoitti:ristolle neuvvoa jos et saa kuvia näkyy niin mene kalastus comiin testi osioon ,niin sieltä löydät ohjeet. vähän aikaa tappelin mut kyl se sieltä löytyy. alimmainem linkki kuvan alapuolta.

ja muista pienentää kokoa.
Itseasiassa riston kanssa tossa kokeiltiin yhdessä tota kuvan laittoa ja tossa riston kuvan laitossa kaikki on päällisin puolin kunnossa mutta kuva vaan ei näy. Tarvii tos kun on aikaa niin tsuumailla et mikä tos on pielessä. Toi sen linkki on suoraan kopioitu photobucketista ja sen pitäis toimia siitä suoraan tai ainakin mulla toimii.

Jarski
citius altius fortius
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

hmm mä en tiedä näistä sen enempää..toi image sydeemi toimii ainakin hyvin mun mielestä ,ja on helppo käyttää...tai mikä on helppo mikä ei ,mut jos mä sen osaan niin sen täytyy olla helppo :lol: :lol: :lol:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

se paikka siellä testi osiossa oli "yksi tapa lisätä kuvia rautalanka versiona"-jepulis-
Avatar
Henrik
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 12:43 pm

Viesti Kirjoittaja Henrik »

Toi kuva toimis hyvin (kalamies.comin) sarjassa: Hapan kalapönöt. Siellä erityisesti joukkomurha-sarjassa.
Risto
"The Simppumaisteri"
Viestit: 665
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 7:19 pm
Paikkakunta: kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Risto »

Reilua! Muut saa mun kuvan näkyyn mutta mä ite en saa. Se vika on varmaan tässä meidän koneessa kun tää v....ilee muissakin vastaavissa jutuissa. Tarttis pyytää Perttu apuun jos vaikka rupeis pelittään
Vastaa Viestiin