Pilkki- ja onkifoorumi

Foorumin Teille tarjoaa Keski-Hämeen kilpakoukku
Tänään on Ma Joulu 09, 2019 4:24 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: arvonta
ViestiLähetetty: Ma Touko 25, 2015 6:25 am 
Poissa

hämmästyttää kummastuttaa, tossa yksissä mato kisossa piti jäädä n. 20 varapaikkaa, mutta laput loppu kesken, samaten kilpaonken puolella arvonta tuntuu välillä valintatilaisuudelta.näin kai sen pitääkin mennä että kustaan silmään ennen ku onket on vedessä.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: arvonta
ViestiLähetetty: Ma Touko 25, 2015 10:41 am 
Poissa

:arrow: Minkäslainen sitten olisi parempi arvontatilaisuus kuin laput lakkiin/kippoon ja lappujen/ radantekijä onkii sitten siinä paikassa joka viimeiseksi jää jäljelle muitten otettua paikkansa(( näin olen itse toiminut)).Tuskinpa tässä systeemissä mitää kusetusta pystyy tekemään ja sehän tarkoittaisi vissiin sitä että radan tekijä siinä lippuja rantoihin asetellessaan mäskittäisi oman paikkansa valmiiksi ja liimaisi lipun jotenkin kiponpohjaan siinä laittaessaan liput kippoon kaikkien nähden, vai mitenkä ajattelit kusetuksen toimivan.Vai tarkoitatko edes minun järkkäämiäni kisoja.

Harmi sinänsä.Tällainen kommentointi laskee kummasti intoa ylipäätään järkätä mitään kisoja kun tarkoitus on ollut järkätä mahdollisimman tasaväkisiä,jännittäviä ja reiluja kisoja joissa tulisi tolkullisia kalojakin.Kaikki ei aina voi voittaa vaikka kuinka haluisikin,jollekkin tulee surkea paikka joka ei kuitenkaan sitä ole joka päivä ollut koska siihen on syystä tikku tökkästy.Parhaani olen yrittänyt paikkojen laitossa että olis tasaväkiset paikat ja kaikilla hyvin kalaa edessään.Joskus olen paikallistuntemuksen avuin tässä onnistunut,usein epäonnistunut mutta aina olen koittanut oppia kuulemistani vinkeistä kuten esim viimekisojen palautteesta paikkojen 4-5 suhteen joissa on yleensä keväästä hyvin kalaa nyt ei oikeen hyvin ollut ja pohjaan oli tullut jotain yyber kuitua joka auttoi kaloja karkailemaan ja pyöräilijöistäkin oli kiusaa ollut((näitä seikkoja en voinut ennakoida kun en joka kohtaa ole tälläkaudella itse onkinut valitettavasti)).Ensikisoissa ei tästä kohtaa ongita vaan vastarannalta jossa on sitten taas jokin muu ongelma jollakin kohdalla jota ei voi ennakoida.
Tervetuloa tekeen paikkoja ja arvontalippuja yms.3.6 klo 16.00 pahikselle ja näyttään kuinka homma hoidetaan paremmin.

Onkijoita varten näitä kisoja järkätään ja jos on jotain huomautettavaa niin olisi kiva kuulla se päin naamaa ja mieluusti heti kun ongelma on havaittu eikä vittuilla jälkikäteen netissä tai muuallakaan,ainakaan niin leveällä siveltimellä että ei ota selvää kelle kritiikki on kohdistettu.. :cry:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 25, 2015 11:00 am 
Poissa

Itse en sen kummemmin tiedä mistä kisoista on ollut kyse. Mutta joskus vaan sattuu käymään niin ettei radalla riitä varapaikkoja jos vaikka kaunis keli innostaa porukkaa ongelle. Tuskin sitä ihan tahallaan tehdään että ei varapaikkoja ole. Arpatuuri on arpatuuria.

Pahiksen kisat sitten. Pari kertaa käynyt ja voin sanoa että hyvin on järkätty. Joka paikassa on mietitty onkimisen perus edellytykset kuntoon. Arvonta tapahtunut reilusti. Sille tosin ei voi taaskaan mitään jos kamikazepyöräilijät tai Fifin kusettajat pahoittavat tarkoituksen omaisesti mieltään.

Hyvin oot peksu vetäny. Jatka samaan malliin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 25, 2015 11:47 am 
Poissa

täs ei nyt ole pahiksesta kyse, se tietää ketä koskee.mato onki kisoista laput loppui vakka oli 20 ylimääräistä,isot on ukoilla kourat.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Touko 25, 2015 1:59 pm 
Poissa

Aa semmosta peliä. Tuohon on aika helppo lääke. Kirjataan kaikille numero osallistumislappuun heti arvonnan yhteydessä.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia