jepulis kirjoitti:Mulla oli aikonaan kans joku bambu vapa.Se oli jotain 8 metriä pitkä ,oli muuten jämäkkä onkia
Muuten, bambuvavathan oli oikeasti partteja! Ajatelkaa ny, pisto-osista koottuja vapoja. Eli melkeen joka jätkä on aloittanut ongintansa partilla
Angling Timesissa oli joskus kuva jostain 50-luvun hurjan pitkästä bambupartista jossa oli muistaakseni 10 lbs eli 4.5 kiloa vastapainoa tyvessä, että sitä jaksoi pidellä vaakatasossa
Perkule enpäs tuota hokassukkaan.Sitähän on tullu pideltyä eka parttia käsissä jo reilu kymmenen ikäsenä
Jos en väärin muista niin liitoksissa oli jonkunlaiset metalli holkit.Se mun vapa oli niin käyrä ,et tyvi osa oli lähes 45 asteen kulmassa ettei vavan kärki ottanu veteen.Heleppoa oli varmaan onkia
Haastattelujen tarkoitus ei ole että onkijoita haastatellaan missään paremmuus tai muussakaan järjestyksessä. Eli, haastattelu saattaa tipahtaa kenenkä tahansa postilaatikkoon.
Val kirjoitti:Haastattelujen tarkoitus ei ole että onkijoita haastatellaan missään paremmuus tai muussakaan järjestyksessä. Eli, haastattelu saattaa tipahtaa kenenkä tahansa postilaatikkoon.
Juu muistakaa että palaute on asia joka tätä blogia ruokkii tai tappaa sen, ja ei palautetta on se kaikkein huonoin vaihtoehto(se tappaa mielenkiinnon itse kultakin).
Kyllä kaikki on tosi positiivisesti ottanu vastaan, nytkin haastattelu ulkona parilla kaverilla. Samilla vaan ollu niin paljon kiireitä ettei oo kerenny vastaan, mut kyllä se sieltä tulee
Hyvä et lisää tiedossa.Eikös ekoja kilpa onkioita ollu Paatajan Ari? Siltä olis kans mielenkiintonen saada haastattelu jos jotain sillosesta ajasta muistaa.Kalastuksen parissa näyttää vielä pyörivän ainakin Jim kanavalla.Ei ongella mut kalastaaa muilla vermeillä.
Juttu seurajoukkueiden maailmanmestaruuskisoista vihdoin ja viimein lisätty! Nyt palkaks niitä kysymyksiä Alanille, että saadaan haastattelu liikkeelle!!!!!!!!!!!!!!