Terveisiä uuninpankolta.
Saimaankanava on todella vaativa kisapaikka, ainakin minulle, Vuosia sitten olin hoitanut
syötti ym. kisavalmistelut viimeisen päälle, olin harjoitellutkin pari kertaa, kerännyt huippumadot
Imatran viljakuivaajan takaa, Kakelta oli tilattu surviaiset, kaikki oli kunnossa taktiikoita myöten.
Kuinkas kävikään, iski epävarmuus, arvonta kummitteli mielessä mitä jos paikat onkin
Hevoshaan portilla ja auringossa koko päivän ja pahimmassa tapauksessa kaikissa kolmessa
erässä, silloin voi unohtaa ykköset ja yleensäkin sijoitukset kärkipäähän.
Tiedostamatta, itseltä salaa pyysin korkeimmalta taholta muutamaa ykköstä jos parikin saisi
aikaiseksi. Ei olisi pitänyt pyytää, ensinnäkin olin kaikki kolme erää Hevoshaan portin vartijana.
Taatusti vaativimmat paikat, tuliko ykkösiä? Yllätys, yllätys, ensimmäisessä erässä tuli kaksi ykköstä
toisessakin tuli kaksi. vielä viimeisessä kolmannessa erässäkin oli lähellä täysi potti, mutta kaksi
kovan onnen soturia tössi kisani, ykkösiä en saanut, olin 9.:s eli yhteensä 31 pistettä.
Pyyntöni oli huomioitu kaikkein Korkeimmalla taholla. Yhteys oli kunnossa.
4 ykköstä kahdessa perättäisessä erässä lienee vieläkin lyömätön ennätys kilpaonki kisoissa.
Kotimatkalla mietin, että kannattaa ehkä sittenkin funderata hiukka tarkemmin mitä toivoo,
ja keneltä, joskus saattaa toiveet toteutua ylenpalttisesti.
Niin jos samalta taholta pyydätte apua, selvyyden vuoksi on avunpyynnössä mainittava,
että yksi piste/erä riittää.
Kisojen kynnyksellä en viitsi ko. tahoa vaivata, minulla on epäilys että tulen joka tapauksessa
saamaan sen mitä olen ansainnut, kyseisestä tahosta riippumatta.
Uskokoon ken tahtoo, en luota enää Joulu-Pukkiinkaan, Nimittäin olen joka vuosi olen toivonut
Farmari Mersua, E-malli riittäisi, ei tarvitse olla A, B, tai C luokan malli. E-luokka riittäisi mainiosti.
Viime jouluaattona olin viemässä roskia moolokkiin, sydän jätti yhden lyönnin väliin. Rapun
edessä oli tuliterä E-mallin Farmari Mersu. Joulupukki nousi autosta, toivotti Hyvää Joulua
otti naamarin päästään, voi himskutti voi himskutti voiko olla totta? Oli se. Joulupukki kysyi, minne
päin olen menossa. En ehtinyt sanoa mitään kun Joulupukki nosti Taksi kyltin Mersun katolle,,,, jaa minä vain
tuohon roskikselle näitä pusseja.
Taas sama taho sekaantui asioihini, että Joulupukkikin viittii. MI
SM-kilpaonkisat
Re: SM-kilpaonkisat
Tohon Mikko voin vaan heittää nöyränä, nöyräsyi V70 malliin...Kiitti vinkistä