Pilkki- ja onkifoorumi

Foorumin Teille tarjoaa Keski-Hämeen kilpakoukku
Tänään on Su Syys 15, 2019 8:18 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pohjois-Pohjanmaan pm-kisat
ViestiLähetetty: Ma Kesä 12, 2006 3:33 pm 
http://www.suomi.net/yritysnetti/ppkp/tulokset/PM-Kesaonki_4.6.2006.html

tuollapa nuo nyt ois..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 12, 2006 10:06 pm 
Poissa
"The Simppumaisteri"

Aikas kiree paikka kun tulokset on noin pieniä. Mitä ihmettä naisten voittajalla on saaliina ollut, kun tulos on ihan hirveä muihin verrattuna :?: Onkos teilläpäin erkseen karsinnat SM-kisaan vai oliko tuo kisa sellainen?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 1:57 pm 
tämähä kisa meillä toimi sm-karsintana... niin naisten voittaja sai muutaman ison lahnan ja viereisiltä paikoilta saatiin vaan kiiskiä. syytä on tiedä koska pohjan pitäisi syventyä tasaisesti ja rantaviiva on aivan suora. :?
no, lahna on vähän arvaamaton kala täällä päin :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2006 10:39 pm 
Poissa
"The Simppumaisteri"

No niinhän mä vähän arvelinkin että lorttejahan se voittaja on saanut. Kas kun ei muille kolahtanut, ei kai ne sentään ainoat seudun lahnat olleet :shock: . Teilläpäin vois olla hyviä kilpaonkipaikkoja kun on noin kireitä tuloksia.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 14, 2006 2:05 pm 
Ei ne tainnu ainoat olla :lol: itse sain myös yhden lahnan tuossa kisassa, tosin se painoi jotain 100g :lol: :D
kyllä tuossa kyseisessä järvessä olisi kalaa vaikka kuinka paljon mutta tämä vuosi on ollut erikoisen hiljainen :?
viime vuonna veneonkikisojen voittoon tarvittiin 30 KILOA että olisi voittanut :shock: ja silloin voittajaparin sankot ja saavit oli täynnä 10g kokoista särkeä :D

täällä päin ei oikein semmoisia kunnollisia kilpaonkikisoja ole.. muuta ku pm-kilpaonki... mutta uskon että tulijoita olisi jos semmoisen järjestäisi.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Kesä 14, 2006 3:28 pm 
Niin puitteet teillä varmaankin on, mutta ei järjestäjiä. :?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2006 2:09 pm 
Poissa
"tupoksen hunajakarhu"

Mike kirjoitti:
Ei ne tainnu ainoat olla :lol: itse sain myös yhden lahnan tuossa kisassa, tosin se painoi jotain 100g :lol: :D
kyllä tuossa kyseisessä järvessä olisi kalaa vaikka kuinka paljon mutta tämä vuosi on ollut erikoisen hiljainen :?
viime vuonna veneonkikisojen voittoon tarvittiin 30 KILOA että olisi voittanut :shock: ja silloin voittajaparin sankot ja saavit oli täynnä 10g kokoista särkeä :D

täällä päin ei oikein semmoisia kunnollisia kilpaonkikisoja ole.. muuta ku pm-kilpaonki... mutta uskon että tulijoita olisi jos semmoisen järjestäisi.

Kuinka innokas kilpaonkija olet, otappa yhteyttä sähöpostilla, yhteystiedot
on foorumilla!
t. sv

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Elo 18, 2006 4:52 pm 
Poissa

jostain kumman syystä ei minun sähköpostit pelaa. vaikka olen uudenkin luonut... :?

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia